Witamy na Naszym forum!
Do walki w lochach bądź na arenie w lidze Circus Turma walki odbywają się między najemnikami a przeciwnikiem (bądź najemnikami przeciwnika). Wyróżniamy kilka rodzajów najemników.
Najemnicy - rodzaje i umiejętności:
Siłacz - Siłacz rozdaje obrażenia przeciwnikowi. Głównymi atutami siłacza jest władanie bronią oraz siła. Siłacze powinni mieć najlepszą broń, ze względu na zadawane obrażenia.
Bloker - Bloker przyjmuje na siebie obrażenia, po to, by siłacz mógł je zadać bez większego uszczerbku na zdrowiu. Ich głównym atutem jest Zręczność, budowa fizyczna oraz charyzma. Blokerzy powinni mieć Mocny pancerz. Jeśli mamy jakąś broń (niekoniecznie mocną) z napisem "Zagrożenie + X" powinniśmy wręczyć ją blokerowi, ponieważ to na nim wróg skupi swój atak.
Medyk - Medyk leczy najemników podczas walki. Dzięki medykowi nasi żołnierze mogą dłużej zostać przy życiu i zadać więcej obrażeń. Główną cechą medyka jest inteligencja. Dzięki inteligencji może lepiej uleczać najemników. Gdy w informacji o przedmiocie spotkamy się z napisem "Uzdrawianie +X" powinniśmy dać go medykowi. Wtedy jeszcze lepiej będzie uleczał najemników.
Najemnicy - zadania:
Każdemu z najemników powinniśmy przydzielić poszczególne funkcje.
Siłacz - "Rozdawaj obrażenia" - Ikona skrzyżowanych 2 mieczy.
Bloker - "Uważaj na siebie" - Przyjmowanie obrażeń na siebie. Ikona tarczy.
Medyk - "Uzdrów członków grupy" - Uzdrawianie najemników. Ikona czerwonego krzyżyka.
Jest jeszcze jedna opcja - "Pozostaw" - Powoduje wyłączenie najemnika z bitwy. Jest oznaczona ikoną przekreślonych butów.
Więc w jakich najemników najlepiej zainwestować?
Można zainwestować w sam atak, lub sam blok. To kwestia wyboru gracza. Ja inwestuję w 2 "siłaczy", w 2 "blokerów" (W tym jeden jest postacią własną) i jednego medyka. Należy również pamiętać o tym, że jeśli nawet najemnik jest medykiem, to też rozdaje obrażenia, tyle że mniejsze.
To chyba wszystko... Cieszę się, że mogłem pomóc
Na prośbę kolegi dodam jeszcze jakie "parametry" mają mieć najemnicy.
Siłacz - Siła >40 ; Władanie bronią >30 ; Budowa fizyczna >25. Reszta obojętnie.
Bloker - Siła >25 ; Zręczność >50 ; Budowa fizyczna >25 ; Charyzma >30. Reszta obojętnie.
Medyk - Budowa fizyczna >50 ; Inteligencja >40. Reszta obojętnie.
Potem można wymienić najemników na lepszych i sprzedać tych na rynku, ale to już według uznania gracza
Offline