Forum Gildii N.O.O.B :)

Witamy na Naszym forum!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-08-30 22:55:48

mientuma

Administrator

4958499
Zarejestrowany: 2009-08-24
Posty: 92
Punktów :   

Umiejętności, czy wyposażenie?

No właśnie, gdy mamy trochę kasy do wydania pojawia się dylemat - w co zainwestować - w sprzęt, czy umiejętności. Porównajmy oba... Rozwiązania

Umiejętności:

1.Co dają nam umiejętności?

Siła
- Każde 10 pkt siły daje +1 do obrażeń. Dlatego warto rozwinąć siłę przynajmniej do 30 poziomu.

Władanie bronią
- Co do tego nie jestem pewien (może ktoś potwierdzi) ale wydaje mi się, że dzięki temu dostajemy większe szanse na zablokowanie i trafienie. Umiejętność przydatna dlatego myślę, że również warto zadbać o jej rozwój, przynajmniej do 35 poziomu.

Zręczność
- Stosunkowo tania umiejętność, która zwiększa szanse na udany unik. Umiejętność przydatna do walki z "Siłaczami", ponieważ może uratować nas przed jednym śmiertelnym ciosem. Ze względu na małe koszta ćwiczeń można ją rozwinąć do 35 - 40 poziomu

Budowa fizyczna
- Budowa fizyczna daje punkty życia i pozwala na szybszą regenerację. Nie jest szczególnie ważna, jednak gdy decydujemy się na ćwiczenie zręczności, należałby również pamiętać o jej rozwoju, ponieważ można przyjąć więcej ciosów "Na klatę".

Charyzma
- Charyzma zwiększa szanse na podwójne trafienie. Jeśli decydujemy się na typ gry "siłacza" nie warto inwestować w nią dużo złota. Jeśli natomiast gramy unikami i wytrwałością charyzma może się okazać ostatnią deską ratunku bądź "tajną bronią". Podczas walki jedno podwójne trafienie może okazać się zbawieniem.

Inteligencja
- Pozwala na zwiększenie punktów życie dawanych przez żarcie. Przykład - Jabłko daje 35 życia. Jeśli mam inteligencję na 15 poziomie jabłko da 50 życia. Umiejętność ważna również dla medyka, jeśli jest naszym najemnikiem.


2. A więc w które cechy warto inwestować?


Nadejdzie taki moment w którym będzie trzeba wybrać, czy gramy jaki "Siłacze" czy jako grający unikami. Siłacz musi inwestować w najdroższe cechy - czyli siłę i władanie bronią. Gracz, który chce grać unikami powinien inwestować w Zręczność, Budowę fizyczną i charyzmę. Osobiście gram jako siłacz. Rozwijanie dwóch cech wychodzi taniej. Ale decyzję zostawiam graczowi.



Wyposażenie:


Obrażenia - Obrażenia to (jak sama nazwa wskazuje ) ilość obrażeń zadawana za każdym celnym trafieniem. z pewnością obrażenia są bardzo ważnym elementem gry.

Pancerz - Pancerz zatrzymuje część obrażeń. Dzięki pancerzowi nie jesteśmy łatwym celem. Również jest kluczowym elementem gry.

Zagrożenie - Czasem w opisie broni may napis "Zagrożenie +8". Zagrożenie jest ważne dla "Blokera" w walkach w lochach. Przeciwnik skupia swój atak właśnie na blokerze, dzięki czemu inni członkowie grupy mają szansę zaatakować przeciwnika.



Podsumowując:


Wyposażenie bez umiejętności nie jest dużo warte, ale bez sprzętu nie wygramy. Dlatego trzeba zachować równowagę między nimi. To chyba wszystko Mam nadzieję, że mogłem pomóc.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ensidia.pun.pl www.musclecars.pun.pl www.rolnictwoap2007.pun.pl www.dogsofwars.pun.pl www.modelarstwo.pun.pl