Witamy na Naszym forum!
No właśnie, gdy mamy trochę kasy do wydania pojawia się dylemat - w co zainwestować - w sprzęt, czy umiejętności. Porównajmy oba... Rozwiązania
Umiejętności:
1.Co dają nam umiejętności?
Siła - Każde 10 pkt siły daje +1 do obrażeń. Dlatego warto rozwinąć siłę przynajmniej do 30 poziomu.
Władanie bronią - Co do tego nie jestem pewien (może ktoś potwierdzi) ale wydaje mi się, że dzięki temu dostajemy większe szanse na zablokowanie i trafienie. Umiejętność przydatna dlatego myślę, że również warto zadbać o jej rozwój, przynajmniej do 35 poziomu.
Zręczność - Stosunkowo tania umiejętność, która zwiększa szanse na udany unik. Umiejętność przydatna do walki z "Siłaczami", ponieważ może uratować nas przed jednym śmiertelnym ciosem. Ze względu na małe koszta ćwiczeń można ją rozwinąć do 35 - 40 poziomu
Budowa fizyczna - Budowa fizyczna daje punkty życia i pozwala na szybszą regenerację. Nie jest szczególnie ważna, jednak gdy decydujemy się na ćwiczenie zręczności, należałby również pamiętać o jej rozwoju, ponieważ można przyjąć więcej ciosów "Na klatę".
Charyzma - Charyzma zwiększa szanse na podwójne trafienie. Jeśli decydujemy się na typ gry "siłacza" nie warto inwestować w nią dużo złota. Jeśli natomiast gramy unikami i wytrwałością charyzma może się okazać ostatnią deską ratunku bądź "tajną bronią". Podczas walki jedno podwójne trafienie może okazać się zbawieniem.
Inteligencja - Pozwala na zwiększenie punktów życie dawanych przez żarcie. Przykład - Jabłko daje 35 życia. Jeśli mam inteligencję na 15 poziomie jabłko da 50 życia. Umiejętność ważna również dla medyka, jeśli jest naszym najemnikiem.
2. A więc w które cechy warto inwestować?
Nadejdzie taki moment w którym będzie trzeba wybrać, czy gramy jaki "Siłacze" czy jako grający unikami. Siłacz musi inwestować w najdroższe cechy - czyli siłę i władanie bronią. Gracz, który chce grać unikami powinien inwestować w Zręczność, Budowę fizyczną i charyzmę. Osobiście gram jako siłacz. Rozwijanie dwóch cech wychodzi taniej. Ale decyzję zostawiam graczowi.
Wyposażenie:
Obrażenia - Obrażenia to (jak sama nazwa wskazuje ) ilość obrażeń zadawana za każdym celnym trafieniem. z pewnością obrażenia są bardzo ważnym elementem gry.
Pancerz - Pancerz zatrzymuje część obrażeń. Dzięki pancerzowi nie jesteśmy łatwym celem. Również jest kluczowym elementem gry.
Zagrożenie - Czasem w opisie broni may napis "Zagrożenie +8". Zagrożenie jest ważne dla "Blokera" w walkach w lochach. Przeciwnik skupia swój atak właśnie na blokerze, dzięki czemu inni członkowie grupy mają szansę zaatakować przeciwnika.
Podsumowując:
Wyposażenie bez umiejętności nie jest dużo warte, ale bez sprzętu nie wygramy. Dlatego trzeba zachować równowagę między nimi. To chyba wszystko Mam nadzieję, że mogłem pomóc.
Offline